Polityka prywatności

Polityka Prywatności określa zasady gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania danych osobowych pozyskiwanych przez serwis justprint.pl w trakcie procesu zamawiania produktów oferowanych w serwisie.

Każda informacja, która dotyczy Klienta będzie procesowana zgodnie z założeniami Polityki Prywatności justprint.pl.

Właścicielem sklepu internetowego justprint.pl jest JUSTPRINT - MAREK NADOLNY, Plac Grunwaldzki 8-10/32, 40-127 Katowice. Polityka Prywatności ma na celu zapewnienie klientom pełnego bezpieczeństwa i prywatności. Korzystając z usług portalu justprint.pl, Klient zgadza się na założenia naszej Polityki Prywatności.

  1. Przekazane przez Klienta dane osobowe wykorzystujemy tylko i wyłącznie w celu realizacji umowy sprzedaży, obsługi płatności i komunikacji marketingowej. Nie udostępniamy ich podmiotom trzecim w celach innych niż wymienione.
  2. Wszelkie gromadzone dane są procesowane i przechowywane na serwerze justprint.pl. Klient ma możliwość nie udzielenia nam informacji, jednakże, udostępnienie informacji pozwoli Klientom w pełni korzystać z usług oferowanych na portalu justprint.pl.
  3. Nasza strona korzysta z plików „Cookies”. Pliki Cookies są plikami tekstowymi tworzonymi przez przeglądarkę w standardowym miejscu twojego komputera. Pliki Cookies pozwalają nam zidentyfikować zarejestrowanego użytkownika naszej strony i na podstawie zebranych danych dopasować naszą stronę do jego specyficznych potrzeb i preferencji. Pliki te nie zawierają żadnych danych personalnych. Większość przeglądarek internetowych akceptuje pliki Cookies, jednocześnie dając użytkownikom możliwość ich zablokowania za pomocą wbudowanych opcji. Wyłączona obsługa Cookies, nie pozwala na poprawne funkcjonowanie niektórych elementów serwisu.
    Aktywacja plików Cookies
    • Internet Explorer firmy Microsoft:
      "Narzędzia" → "Opcje internetowe" → "Prywatność" → "Ustawienia/Zaawansowane ..." → "Pliki cookie/Zaakceptuj"
    • Opera:
      "Narzędzia" → "Preferencje…" → "Zaawansowane" → "Ciasteczka/Akceptuj ciasteczka"
    • Mozilla Firefox:
      "Narzędzia" → "Opcje…" → "Prywatność" → "Ciasteczka/Akceptuj ciasteczka"
    • Google Chrome:
      "Ustawienia Google Chrome" (Symbol z kluczykiem) → "Opcje" → "Dla zaawansowanych" → "Prywatność" → "Ustawienia treści" → "Pliki cookie" → "Zezwalaj na przechowywanie danych lokalnie (zalecane)"
    • Apple Safari:
      "Preferencje" → "Ochrona" → "Akceptuj pliki cookie: zawsze"
  4. Przesyłanie informacji w zakresie danych osobowych, które podaje Klient na naszych stronach odbywa się z użyciem protokołu SSL (Secure Socjet Layer). Technologia SSL stanowi najwyższy poziom bezpieczeństwa dostępnego w Internecie. Z użyciem technologii SSL obsługiwane są płatności. Wszelkie operacje związane z wykonywaniem płatności elektronicznych, w przypadku wyboru takiej opcji, będą następować za pośrednictwem bezpiecznego szyfrowanego połączenia zgodnie z polityką prywatności serwisu PayU. Podjęte przez nas działania mogą okazać się jednak niewystarczające, jeżeli Klient sam nie zachowa zasad bezpieczeństwa. W szczególności powinien zachować (chronić) login i hasło do serwisu i nie udostępniać ich osobom trzecim. Podczas zakładania konta w justprint.pl, Klient wybiera hasło, które zabezpiecza Jego konto przed nieautoryzowanym dostępem. Hasło jest tak mocne, jakim Klient go uczyni. Należy wybrać unikalne hasło i trzymać je w bezpiecznym miejscu. Klient może zmieniać swoje hasło tak często, jak sobie tego życzy. W celu zmiany hasła lub innych danych należy przejść do zakładki „Moje konto” i wybrać stosowną opcje.
  5. justprint.pl autoryzuje tylko niezbędne osoby do posiadania dostępu do informacji przekazywanych przez Klienta (administracja konta, dystrybucja informacji odnośnie oferty, administracja i rozbudowa strony). Gromadzimy wszystkie dane osobowe, które udostępniają nam Klienci, wypełniając formularz na stronie lub wysyłając wiadomość e-mail. Kiedy na przykład Klient rejestruje się na naszej stronie, zapisujemy jego imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu i hasło. Jeśli składa zamówienie, zbieramy informacje o wybranej przesyłce, metodzie płatności i adresie dostawy. Dodatkowo zbieramy dane odnośnie zamówień Klienta oraz dane historii płatności. Informacje gromadzone są automatycznie. Za każdym razem gdy Klient portalu odwiedza naszą stronę, automatycznie gromadzimy pewne informacje odnośnie realizowanych transakcji i używania strony. Adres IP jest okresowo przechowywany w logach, ale nie zapisujemy tej informacji w sposób trwały ani jej nie przechowujemy. Dodatkowo automatycznie badamy niektóre informacje odnośnie aktywności Klienta na naszej stronie. Przy użyciu firm trzecich używany tych informacji do przeprowadzania wewnętrznych analiz zainteresowań Klientów nasza ofertą, a w efekcie tego do przygotowania i oferowania wyższej jakości usług. Te informacje mogą zawierać dane odnośnie rodzaju używanej przez Klienta przeglądarki oraz klikania na poszczególne odnośniki .
  6. Używamy informacji o Kliencie w celu zapewnienia działania naszej platformy, usprawnienia procesów, dostarczania produktów i usług, które zamawia, administracji Jego konta oraz informowania o nowych produktach i usługach, którymi może być zainteresowany. Mając na celu realizację poszczególnych funkcji biznesowych, takich jak: realizacja zamówienia, płatności, dostawa zamówionych produktów, dostarczenie informacji, wysyłanie wiadomości e-mail i marketing, czasami zatrudniamy firmy trzecie do realizacji poszczególnych zadań w naszym imieniu. W niektórych przypadkach udostępniamy personalne informacje Klientów konieczne do ich realizacji. Firmy te jednak są zobowiązane do zachowania wymaganego przez nas poziomu prywatności i bezpieczeństwa.
  7. Klient ma możliwość podglądu i edycji swoich danych po zalogowaniu się na swój profil.
    W sytuacji wystąpienia problemów z logowaniem prosimy o kontakt pod adresem: [email protected].
  8. Klientowi przysługuje prawo do żądania informacji o treści przechowywanych na swój temat danych, jak również prawo do żądania zmiany, zablokowania lub usunięcia danych, a także prawo do sprostowania błędów, uzupełnienia lub uaktualnienia jego danych. Jeśli Klient chce zmienić nazwę użytkownika, adres e-mail, numer telefonu, hasło lub ustawienia konta, trzeba wejść w „Moje konto” i wybrać stosowny link ( w ten sposób klient sam może usunąć swoje dane).
  9. Klient może zlecić usunięcie konta w justprint.pl kontaktując się mailowo [email protected] lub pisząc na adres pocztowy w zakładce Kontakt.

Z powodów technicznych część informacji dotyczących realizowanych zamówień pozostanie w naszych archiwach nawet po usunięciu .

Justprint.pl rewiduje swoją Politykę Prywatności co jakiś czas, wprowadzając zmiany do oświadczenia o ochronie prywatności umieszczonego na stronie. Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce Prywatności w dowolnym momencie, dlatego prosimy o częste odwiedzanie tej strony.

W ramach serwisu justprint.pl mogą okresowo pojawiać się linki do innych witryn. Takie strony działają niezależnie od serwisu i nie są w żaden sposób przez nas nadzorowane. Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności, z którymi zalecamy zapoznać się ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za zasady postępowania z danymi w ramach tych stron.